martes, 7 de octubre de 2008

SER VITAL

Dareiche o meu sorriso cando chores,

Pedierille ao bon Deus que chova,

Cando a calor queimadora,

Remate cós nosos campos secos.

Arrincareiche as penas enteiras

Que che asulaguen,

Venderei  os meus bens

Pola túa fermosa libertade,

Hai, amor, que todo o enches

Cóa toda a túa ledicioa constante,

Todo me pareces tí

E cando comezo a noite solitaria,

Afúndome na túa lembranza constante,

Asulagas o meu pensamento

E vas facendo que, de vagar,

A ti me vaia  achegando.

O tempo vaise queimando

A vida vai queimando o tempo,

O que nos quede vivámolo

No eido da ledicia constante,

Na tenrura de nosos bicos senlleiros,

Os nosos pensamentos solidarios,

Por aqueles que non teñen

E de abondo sofren inxustiza desconsiderada,

Pr ti amor a liberdade enteira

Por ti, amor os campos ceibos,

A vida pola vida,

O amor pola vida,

Cómo queiras que pretenda entender

O mundo valeiro de amor necesario.

Rexeito o insulto

E todo aquilo que nos faga ser

Fillos miserentos da Nada.

Enche o teu corpo de ledicia viva

Vive sentindo que vives

Para vivir e ser libre.


Miguel   Dubois.

No hay comentarios: