miércoles, 8 de octubre de 2008

A PAZ SI



 
 
 
   Pontevedra, ao 9 de outubro de 2008
 
 
 
Para, Carmela, Sarah, Ana e José
 
 
Ángel.  
 
 
 
 
Pode ser que non sexa moito,
 
Quizáves o máis íntimo de min,
 
O derradeiro sorriso tido.
 
Quizáves sexa o último pranto,
 
A voz oculta agachada
 
No escontide do meu interior.
 
Denantes de nada, coma tí,
 
Son vida que vive a vida,
 
Sen vivir remato,
 
No termo  absoluto de min mesmo.
 
Vividor de vida enteira, son eu,
 
Busco o silenzo máis tranquilo,
 
De tódolos barullos existentes.
 
Vestinme de Paz enteira,
 
Espido vou de guerra crudel.
 
 
Dame "vida" querida, toda a vida enteira
 
Para vivir esta vida absurda
 
 
De liortas valeiras de contido específico
 
 
Queremos vivimor quedos, sempre,
 
 
Nun mundo de esperanza e gratitude.
 
 
Escachade coas mentiras  
 
Eliminade o falso queixume,
 
Cantade a verdade suprema,
 
 
Ser rebeldes enteiros,
 
Ante termos dictadores
 
Que escachan as cabezas cabales.
 
Querede a meniños e meniñas,
 
Desexosos de todo o voso amor.
 
 
Profesor ou Profesora querido  ou
 
querida, ensinador ou ensinadora.
 
 
Abrángame coa túa palabra tenra,
 
Coas túas seguras verdades.
 
Dame o amor enteiro,
 
Un cachiño máis do que merezo,
 
Que nalgunha vez me quitan
 
De xeito, totalmente, inxusto.
 
Eu que estou na retaguardia e apartado,
 
Das aulas non de todo cheas
 
E nos recreos cheos de ledicia pura.
 
 
Desexo para todos vós a verdade
 
enteira,
 
Antre perdas temporáis
 
 
De xogos verbáis inútiles.
 
 
Meus queridos/as amigos/as.
 
 
 
 
 
               Miguel     Dubois

No hay comentarios: